
Всіми відомий шведський бренд Volvo заявив про суттєве скорочення робочого персоналу – понад 3 тис. робочих місць у всьому світі. Під скорочення потраплять – інженери, IT працівники, маркетологи. Деякі відділи об'єднаються або перейдуть на віддалений режим роботи.Таке рішення дійшли через підвищення ціни на сировину, а також через зниження інтересу до електромобілів. Ще одна причина рішення – це посилення конкуренції за рахунок появи на ринку китайських марок, які продають за більш доступною вартістю на електричні моделі авто. Ще одна причина кризи – це постійно зростаючий тренд політичної нестабільності.
Volvo відмовилася від публікації будь-яких прогнозів на майбутній 2026 рік, посилаючись на нестабільну ситуацію на ринку. На початок 2025 року прибуток фірми знизився приблизно на 60%, якщо брати до порівняння минулий рік. Але, незважаючи на таку непросту ситуацію, компанія не відмовляється від свого розвитку. Volvo інвестувала у цифрові технології та автономні системи. Однією з останніх інновацій стала інтеграція до машини помічника Gemini від Google. Така новинка голосового помічника допоможе власникам авто легше керувати навігацією, отримувати доступ до потрібної інформації та керувати функціями машини. Технологія допоможе зробити взаємодію з авто більш комфортною та безпечною.
В організації стверджують, що зараз це вимушений захід, спрямований на збереження конкурентоспроможності. Volvo планує зробити оптимізацію потужностей на виробництві та зробити акцент на прибуткових моделях. Насамперед, це стосується кросоверів електричних та моделей нового покоління, а також впровадження гібридних варіантів. Виробник так само працює над розвитком своїх моделей на ринку країн Південної Кореї, Індії, Таїланду, також активно розвиває цифровий ринок, обслуговування онлайн та моделі за підпискою.
Але незважаючи на зміни Volvo вважається компанією з високим рівнем довіри, має репутацію сильного виробника. Компанія так само намагається знайти баланс між технологічним впровадженням, розвитком ринку та економією.