
Компанія Zeekr офіційно відкрила на внутрішньому ринку прийом замовлень на свій флагманський позашляховик 9X, і ця подія одразу привернула увагу не лише стильним дизайном, але й привабливими цінами. Модель, у вигляді якої багато хто відзначає риси таких стандартів, як Rolls-Royce Cullinan і Range Rover, пропонується в декількох комплектаціях, причому навіть базова версія Max з повним приводом і двома електромоторами коштує від 465 900 юанів. Для тих, хто зважиться на покупку одним з перших, діє додаткова знижка в 10 000 юанів, що робить пропозицію ще більш привабливою. Більше оснащений варіант Ultra з кріслами другого ряду підвищеної комфортності оцінюється в 485 900 юанів, а для вимогливих клієнтів готові версії Hyper і Black Edition з розширеним списком опцій та відповідною ціною.
Вже в перші хвилини після старту продажів стало ясно, що новий флагман викликав величезний інтерес — понад десять тисяч замовлень за перші тринадцять хвилин і понад сорок тисяч до кінця першої години. Такий ажіотаж складно назвати випадковим, адже покупці отримують не просто статусний автомобіль, а справжнього технологічного лідера із визначними характеристиками. Під капотом 9X знаходиться гібридна силова установка, де дволітровий бензиновий двигун працює в парі з двома або трьома електромоторами. Потужність топової версії з трьома моторами досягає неймовірних 1400 кінських сил, що дозволяє багатотонному позашляховику розганятися до сотні кілометрів за годину всього за 3,1 секунди. Навіть у двомоторному виконанні динаміка залишається вражаючою – 3,9 секунди до сотні, що для автомобіля таких розмірів є винятковим результатом.
На особливу увагу заслуговує й оснащення новинки, в якому виробник зробив акцент на інтелектуальних системах та комфорті. Модель отримала просунуту систему автономного управління Qianli Haohan H9, що використовує п'ять лідерів і два чіпи Nvidia Drive Thor-U для точного аналізу дорожньої ситуації. Салон з трирядним компонуванням 2+2+2 і колісною базою більше трьох метрів пропонує достатньо простору для всіх пасажирів, а в списку доступного обладнання — цифрова панель приладів, великий центральний екран і відкидний дисплей для задніх пасажирів. Залежно від обраної комплектації покупці можуть розраховувати різні варіанти акумуляторів — на 55 чи 70 кВт·ч, причому останній забезпечує запас ходу на електротязі до 302 кілометрів. Використання 900-вольтової архітектури дозволяє швидко заряджати батарею - з 20 до 80% всього за дев'ять хвилин, що додає практичності у повсякденній експлуатації. Враховуючи поєднання таких параметрів, як потужність, розкіш та відносно доступна ціна, успіх Zeekr 9X на ринку виглядає цілком закономірним.
Крім вражаючої динаміки та інтелектуального оснащення, інженери приділили особливу увагу і практичним аспектам експлуатації такого великого vehicle в міських умовах, передбачивши цілий арсенал систем допомоги водієві, які не просто полегшують керування, а й активно стежать за безпекою маневру при паркуванні або руху в щільному потоці, де габарити дозволи і радарам з круговим охопленням, які в постійному режимі сканують простір навколо кузова, салон перетворюється на свого роду захищений кокон, де можна почувати себе впевнено навіть у найскладнішій дорожній обстановці, що особливо цінно для тих, хто щодня стикається з необхідністю долати напружені міські маршрути і при цьому не підтримувати навантаження Дорозі, яку тепер значною мірою поділяє з вами просунута електроніка, що працює на випередження будь-якої потенційної загрози.