
Молодий і амбітний китайський бренд Leapmotor офіційно оголосив про досягнення значного виробничого рубежу у вигляді випуску мільйонного за рахунком автомобіля, що знаменує найважливішу віху в історії компанії. Особливо примітним є той факт, що проміжок між виробництвом п'ятисоттисячного та мільйонного автомобіля становив лише триста сорок три дні, що є абсолютним рекордом швидкості серед усіх китайських виробників, що спеціалізуються на випуску екологічно чистого транспорту. Ця вражаюча динаміка наочно демонструє весь потенціал, що ховався в компанії, а також служить прямим доказом того, що Leapmotor не тільки успішно подолала найскладнішу стартап стадію, але й впевнено вступила в нову фазу масштабного і стабільного розвитку, яке обіцяє бути довгостроковим.
Становлення бренду почалося з представлення першої серійної моделі в дві тисячі дев'ятнадцятому році якої стало спортивне купе під назвою S01, а справжній прорив стався в поточному періоді. Статистичні дані наочно показують, що з січня по серпень дві тисячі двадцять п'ятого року сукупний обсяг поставок компанії перевищив позначку в триста двадцять тисяч автомобілів, що закономірно дозволило зайняти їй лідируючі позиції в рейтингу продажів нових китайських брендів електромобілів, при цьому щомісячні обсяги продажів утримують першу сходинку. Очікується, що за підсумками року Leapmotor буде включений у такі авторитетні рейтинги як Fortune China 500 China's Top 500 Private Enterprises та China's Top 500 Manufacturing Enterprises, що остаточно закріпить його статус як промислового гіганта.
Засновник і генеральний директор компанії Чжу Цзянмін у своєму коментарі підкреслив колосальну швидкість трансформації, що відбулася, зазначивши, що шлях від найпершої моделі S01 до автомобіля під номером п'ятсот тисяч зайняв у підприємства цілих п'ять років тоді як подолання дистанції від п'ятисоттисячного до мільйонного автомобіля зайняло менше одного повного року, що дозволяє з оптимізмом. випуску вже двомільйонного автомобіля наступного року. На даний момент виробник розробив і успішно запустив у виробництво чотири ключові продуктові серії які включають легкові автомобілі позашляховики і мінівени причому глобальний обсяг поставок моделі C10 перевищив сто шістдесят тисяч одиниць всього за сімнадцять місяців з моменту її старту продажів у травні дві тисячі двадцять четвертого року. поточного року вже чотири місяці поспіль лідирує з продажу у сегменті середньорозмірних позашляховиків.
Кросовер C16 спільно з моделлю C10 стабільно займають дві перші позиції в індексі споживчої лояльності NPS серед нових енергетичних автомобілів, що говорить про високий рівень задоволеності клієнтів. Представлений у квітні дві тисячі двадцять п'ятого року мінівен B10 лише за півроку зумів подолати планку у шістдесят тисяч проданих екземплярів, що підтверджує успішність продуктової стратегії бренду. Не залишається без уваги і глобальна експансія компанії про що свідчить дебют передсерійної версії хетчбека Leapmotor Lafa5 на міжнародному автосалоні в Мюнхені у вересні, оскільки виробництво новинки почнеться в Китаї найближчим часом, а вже в дві тисячі двадцять шостому році модель під комерційною назвою B05 повинна з'явитися на ринках у всьому світі.