Українські дороги щодня перевіряють на міцність автомобілі та нерви їхніх власників, подаючи у вигляді сюрпризів глибокі вибоїни та ями, які чатують всюди від міських вулиць до заміських магістралей. Неправильне подолання таких перешкод загрожує серйозними наслідками для технічного стану транспортного засобу, а саме деформацією дисків, пошкодженням покришок та виходом з ладу вразливих елементів підвіски, що зрештою призводить до суттєвих фінансових витрат на ремонт. Фахівці в галузі автомеханіки та безпечного водіння сформували ряд дієвих методик, що дозволяють значно знизити ризики поломок та надовго зберегти справність ходової частини, зберігаючи при цьому кошти та душевний спокій водія.
При виявленні на шляху прямування небезпечної нерівності першочерговим завданням стає завчасне і максимально плавне зниження швидкості з обов'язковим повним відпусканням педалі гальма безпосередньо перед в'їздом в яму, що дозволяє підвісці автомобіля самостійно відпрацювати майбутній удар, перебуваючи у вільному і розтисненому стані. Такий технічний прийом забезпечує набагато ефективнішу амортизацію, оскільки стислі в процесі гальмування пружини амортизаційних стійок фізично не здатні поглинути всю енергію зіткнення, передаючи руйнівне навантаження прямо на шини та диски, що часто закінчується їхньою серйозною деформацією або повною руйнацією. Міцне утримання кермового колеса в строго прямому положенні є наступною обов'язковою умовою, тому що будь-які різкі повороти керма в подібній ситуації можуть лише посилити положення, створивши критичні бічні навантаження на колесо та елементи кермового управління.
Категорично не рекомендується намагатися долати серйозні дорожні вибоїни, зберігаючи високу швидкість руху, тому що сила удару колеса об перешкоду зростає пропорційно швидкості, і навіть незначне її перевищення здатне стати фатальним для цілісності шини або диска. Багаторічний досвід грамотного водіння також диктує необхідність постійного дотримання достатньої дистанції до транспортного засобу, що рухається, що надає дорогоцінні додаткові секунди для своєчасної візуальної ідентифікації небезпечної ділянки дороги і здійснення плавного об'їзного маневру або для проведення коректного та розміреного гальмування без гострої необхідності.
Особливу пильність слід проявляти на ділянках дороги, прихованих під навіть неглибоким шаром води, адже стандартна калюжа може надійно маскувати серйозну вибоїну, готову завдати значної шкоди автомобілю при необережному проїзді. У тих ситуаціях, коли уникнути контакту з перешкодою зовсім не представляється можливим через дорожню обстановку, оптимальним рішенням стане максимально можливе зниження швидкості аж до мінімальних значень з подальшим плавним і акуратним проїздом проблемного місця при постійному утриманні рульового колеса в прямому положенні. Неухильне дотримання цих перевірених багаторічною практикою принципів водіння дозволяє не тільки зберегти важливі вузли автомобіля в справному технічному стані на довгий час, але й гарантує набагато вищий рівень персональної безпеки для самого водія та всіх його пасажирів під час неминучих поїздок дорогами, чий стан далеко від ідеального.

