
Автомобільний світ завжди з особливою увагою відноситься до лімітованих випусків, особливо якщо йдеться про моделі, що стоять на стику розкоші та продуктивності, і саме таким є свіжопредставлений Lexus LBX Morizo RR Original Edition, що став не просто ефектним автомобілем, але і справжнім символом індивідуальності, адже компанія з'являться в традиційному роздрібному продажу, а розподілятимуться виключно за результатами спеціальної лотереї, що робить кожну таку машину не просто рідкісною, а й практично недоступною навіть для тих, хто має достатній рівень доходу і хотів би просто придбати цей кросовер як колекційну річ або як емоційний автомобіль на кожен день. При цьому сама суть концепції цього Lexus будується не стільки на комерційному інтересі, скільки на бажанні підкреслити ідею автомобільної індивідуальності і надати шанувальникам марки почуття причетності до внутрішнього світу бренду та його філософії, адже оформлення автомобіля і деталі виконання відсилають до особистого смаку Акіо Тойоди - глави Toyota. пристрасті, інженерного пошуку та емоційного драйву.
Lexus LBX Morizo RR Original Edition пофарбований в насичений сірий колір під назвою Sonic Chrome, завдяки якому кузов виглядає агресивно і технологічно, а яскраво-жовті акценти на передньому обвазі і гальмівних супортах не тільки візуально підкреслюють спортивний характер автомобіля, але і роблять на одному з автосалонів минулого року і викликав чимало обговорень завдяки нетиповому поєднанню компактного формату та безапеляційної динаміки, ставши своєрідним маніфестом марки, яка вирішила показати, що кросовери також можуть бути справжніми спортивними автомобілями. Інтер'єр спецверсії, як не дивно, залишився ідентичним базовій версії LBX Morizo RR, проте в даному випадку це не недолік, а скоріше продовження філософії мінімалізму і фокусування на технічній начинці, адже під капотом знаходиться дійсно цікавий агрегат, який здатний здивувати навіть тих, хто звик до «заряджених» моделей.
Потужність автомобіля забезпечується трициліндровим турбованим двигуном об'ємом 1,6 літра, який розвиває значні триста кінських сил і чотириста ньютон-метрів крутного моменту, що є абсолютно нестандартним показником для кросоверів такого класу, особливо якщо врахувати, що йдеться про силовий агрегат з трьома шестиступінчасту механічну трансмісію, або восьмиступінчасту автоматичну коробку, що працює спільно з системою повного приводу, що забезпечує автомобілю впевнений розгін з нуля до ста кілометрів на годину всього за п'ять цілих і дві десятих секунди, що ставить його в один ряд з повноцінними спортивними купе, при цьому зберігаючи всі переваги кросовера, включаючи всі переваги кросовера, включаючи експлуатації, яка традиційно цінується серед шанувальників марки Lexus.
Втім, доступність цього автомобіля, як і раніше, залишається під великим питанням, адже як уже згадувалося, придбати його в стандартному порядку буде неможливо — компанія вирішила, що всі сто примірників розподілятимуться виключно за результатами спеціального розіграшу, подробиці якого поки не розкриваються, а значить, навіть потенційні покупці з високими фінансовими можливостями не можуть розраховувати на прямий статус. об'єктом бажання, а з іншого — демонструє, наскільки сильно Lexus готовий експериментувати з маркетинговими стратегіями, створюючи не просто машини, а історії, в яких автомобіль стає частиною емоційного досвіду, пов'язаного з везінням, пристрастю до бренду і можливістю доторкнутися до продукту, безпосередньо пов'язаного зі світоглядом і особистим смаком одного із найвпливовіших людей у сучасній автомобільній індустрії.