Український автомобільний ринок продовжує активно насичуватися новинками світового електротранспорту, і найближчим часом до них приєднається повнорозмірний семимісний кросовер Peugeot E-5008, який обіцяє стати одним з найбільш технологічних пропозицій у своєму класі. Дана модель є стовідсотково електричною версією нещодавно представленого бензинового Peugeot 5008, що відразу простежується в його класичних і впізнаваних пропорціях SUV-кузова з виразним плавним капотом і масивною пасажирською кліткою, що завершується практично вертикальними дверима багажного відділення. Габаритні розміри новинки складають чотири цілих сімдесят дев'ять сотих метра в довжину і один цілий дев'яносто сотих метра в ширину, а в поєднанні з колісною базою два цілих дев'яносто сотих метра і великими двадцятидюймовими дисками цей автомобіль справляє солідне і фундаментальне враження, підкреслюючи свій флагманський статус в модельній лінійці виробника.
Пильну увагу знавців автомобільного дизайну напевно привернуть специфічні деталі екстер'єру, які відрізняють електричну модифікацію від стандартної версії, наприклад, особливе графічне виконання шильдика моделі зі стилізованою літерою E, що вказує на екологічну енергетичну установку. Іншим цікавим елементом є акуратно вписана в лінію кузова кришка, що приховує порт для зарядки за стандартом Type 2 CCS, який підтримує максимально широкі можливості для поповнення енергетичного запасу транспортного засобу. Вбудований зарядний пристрій має потужність одинадцять кіловат, що дозволяє повністю зарядити літій-іонну батарею ємністю сімдесят три кіловат-години приблизно за чотири з половиною години при використанні стаціонарного пристрою Wallbox, який можна встановити в приватному гаражі або на корпоративній парковці. Після такої процедури запасу енергії достатньо для подолання дистанції до чотирьохсот шістдесяти семи кілометрів у змішаному циклі за методикою WLTP, а для тривалих подорожей вкрай корисна опція швидкої зарядки, що відновлює ємність акумулятора з двадцяти до вісімдесяти відсотків всього за тридцять хвилин.
Головною інженерною особливістю нового Peugeot E-5008, безумовно, є sophisticated система повного приводу 4х4, реалізована через установку двох незалежних електромоторів на передню і задню осі відповідно. Така схема забезпечує не тільки впевнене проходження складних ділянок дороги за рахунок постійного і плавного розподілу крутного моменту на всі чотири колеса, але і розкриває високий динамічний потенціал силової установки. Сумарна віддача двох електродвигунів досягає показників двісті тридцять дев'ять кіловат або триста двадцять п'ять кінських сил, що дозволяє важкому кросоверу розганятися з нуля до сотні кілометрів на годину всього за шість цілих п'ять десятих секунди, а його максимальна швидкість електронікою обмежена на позначці сто вісімдесят кілометрів на годину. Виробник вже оголосив старт програми попередніх замовлень через офіційних дилерів в Україні, які готові надати вичерпну інформацію про доступні комплектації та точні цінові пропозиції для перших клієнтів, які очікують на поставку своїх автомобілів у найближчі місяці.

