Відомо, що деякі автомобілі починають іржавіти вже за кілька років експлуатації, незважаючи на довгострокові гарантії на антикорозійну стійкість кузова, що надаються автовиробниками. Це призводить до необхідності дорогого кузовного та лакофарбового ремонту. Знаючи про такі проблеми, варто ставитись особливо уважно до вибору автомобіля. Давайте розглянемо 12 найгірших автомобілів щодо цього.
Mazda 6
Перше покоління Mazda 6 (2003-2008 роки) зіткнулося з проблемою корозії задніх колісних арок, кромок дверей, кришки багажника і капота. На жаль, цю проблему не було повністю вирішено в наступному поколінні Mazda 6 2007-2012 років. Хоча в цій моделі рівень гнилі був меншим, все ж таки деякі місця, такі як задні колісні арки, краї дверей і кришка багажника, продовжували піддаватися впливу іржі. Крім того, в універсалі виникала корозія навколо кріплення рейлінгів, що було наслідком помилок на стадії виробництва.
Mercedes-Benz C-Class
Автомобілі Mercedes-Benz, випущені в період з 1995 по 2005 рік, страждали від іржавіння, особливо A-Class W168, C-Class W202 та E-Class W210. Цей період вважається найпроблемнішим для машин із логотипом зірки на капоті. Вже через 3-4 роки після покупки автомобілі починали покриватися корозією. З часом проблеми з іржавінням помітно скоротилися, але деякі моделі все ще сприйнятливі до цієї проблеми. Наприклад, у W203 С-класу, випущеної з 2000 по 2007 роки, іржа може спостерігатися на краях дверей, у районі багажника, на порогах та на краях крил.
Nissan Navara
Серед автомобілів Nissan найбільшу схильність до корозії має модель Navara D40. Це особливо стосується автомобілів, вироблених з 2005 по 2007 рік на іспанському заводі. Основними зонами ураження іржі це рама, підвіска та компоненти системи приводу, а також вихлопна система. Крім того, корозія може з'являтись над лобовим склом, де закріплені рейлінги, а також на підлозі автомобіля.
Hyundai i20
При виборі Hyundai першого покоління даної моделі врахуйте низку особливостей. Особливо обережні варто бути з екземплярами даного автомобіля до рестайлінгу, випущеними в 2012 році, оскільки вони швидко схильні до корозії в області дверних ручок і кришки багажника. Ці проблеми спричинені технологічними дефектами. Якість форми та кріплення ручок незадовільна, що призводить до їхнього тертя об дверну панель. Крім того, кришка багажника недостатньо захищена від корозії. Слід також зазначити, що лак, який використовується на машинах цієї моделі, м'який і схильний до появи подряпин.
Ford S-Max
Після того, як моделі Escort, Focus I, а також Mondeo I та II виявилися схильні до іржі, Форд зробив кроки до створення більш міцних автомобілів. Але модель S-Max, на жаль, виявилася не позбавленою цієї проблеми. Іржа часто з'являється на капоті та даху S-Max, особливо на екземплярах після рестайлінгу 2011 року. Також вона може з'явитися під смужками ущільнювачів дверей і іноді в ходовій частині автомобіля.
Opel Corsa D
Автомобілі Opel, випущені у 2012 році, мають проблеми з іржею капота. Також були повідомлення про корозію навколо планок даху та кришки багажника.
Mitsubishi L200
Модель 2006-2015 років має ефективний повний привід, але також відома як дорога машина для обслуговування та ремонту. Корозія в мітцубісі вражає кузов і шасі, включаючи раму, елементи підвіски, трансмісії та пороги.
Volkswagen Passat B6
Проблеми з корозією торкнулися екземплярів Volkswagen Passat B6, випущені в період з 2006 по 2010 роки. Вода накопичувалася під пластиковими накладками у колісних арках, викликаючи корозію. Також іржа може з'явитися на кришці багажника, біля ліхтаря номерного знака та у нижній частині дверей.
Dacia Logan
Корозія, неминуча проблема для автомобілів Dacia Logan першого покоління (2004-2013 роки), може виникнути в різних місцях, але найчастіше вона починає проявлятися навколо паливної горловини і жолоба під ущільнювачами. Корозія також може бути виявлена практично скрізь на автомобілі. Особливо небезпечні випадки сильної корозії точок кріплення задніх амортизаторів, оскільки це може негативно позначитися на безпеці водія та пасажирів.
Kia Cee’d
Перше покоління моделі Kia Cee'd (2006-2012 роки) страждає проблемами з фарбою та корозією. Іржа швидко з'являється на дверях багажника та місці з'єднання листового металу з ущільнювальними дверима. Також антикорозійний захист шасі залишає бажати кращого.
Honda Civic VIII
В автомобілях Honda Civic VIII початкових років виробництва корозія особливо вражає дах біля лобового скла через занадто жорсткий прокладки, що стирає фарбу. Проблема була виправлена під час рестайлінгу.
Suzuki Jimny
У моделях Suzuki проблеми з корозією обмежені ходовою частиною, такою як підлога, з'єднання листового металу, балка підвіски та кронштейни. Іржа зустрічається і в моторному відсіку, але сам кузов майже не схильний до корозії. Слід зазначити, що кузов автомобілів Suzuki майже не схильний до іржі. Ця проблема характерна як для моделі Jimny, так і для інших моделей.
Якщо ваш автомобіль став жертвою корозії і його стан залишає бажати кращого, не впадайте у відчай! Ми пропонуємо вам вигідну пропозицію – викупимо ваш транспортний засіб за високою ціною. Наша команда готова розглянути автомобілі з ознаками корозії і ми впевнені, що зможемо запропонувати вам чесну та конкурентоспроможну суму за вашу машину. Не турбуйтесь про поточний стан авто, довіртеся досвіду наших фахівців, які готові провести професійну оцінку та запропонувати вам найкращі умови викупу. Зверніться до нас і ваша машина, навіть з корозією, може стати джерелом непоганого доходу для вас