Mane

Skoda Superb не здається: чеський флагман повертається

Skoda Superb не здається: чеський флагман повертається
Shelby
11-06-2025

Останні роки український ринок досить сильно змінився: моделі, які ще недавно асоціювалися з комфортом, статусом та далекими поїздками, почали зникати одна за одною. Mondeo, Mazda 6, Insignia, Talisman – все це тепер звучить як список відставників, яких уже не зустрінеш в автосалоні. І на цьому тлі Superb залишився чи не останнім бійцем у сегменті великих седанів та універсалів. Здавалося, все вже розказано — адже модель презентували ще в липні 2024 року, в Україні прийом замовлень стартував у серпні, і начебто б інтерес затих. Але «Єврокар» несподівано знову нагадав про себе, розкривши зміни в лінійці, через які стало зрозуміло: Superb ще довго не здасть позиції і не поступиться дорогою кросоверам.

Машина змінилася, але залишилася собою - відомий образ, без спроб стати іншим, при цьому салон відчутно зробив крок вперед. Все побудовано на платформі MQB, тепер із приставкою Evo, а габарити лише трохи підросли: на чотири сантиметри завдовжки, на півтора вже — не революція, але результат відчувається. Інтер'єр став дорослішим, витонченим. Зникли звичні елементи на кшталт селектора на тунелі — тепер його заховано біля керма, як у дорогих німецьких моделях. Панель строга, з "плаваючим" дисплеєм, у топових комплектацій - аж на 13 дюймів. Але головне — увага до деталей: шайби Smart Dials, які можна налаштувати під себе, знову роблять філософію Simply Clever чимось відчутним, а не рекламним гаслом. Тут тобі і скребок, і зонтик, і сітки з гачками в багажнику - все це в 2025 все ще приємно дивує.

Але головний сюрприз – повернення дизеля. Коли вже здавалося, що європейський тренд остаточно поховав TDI на нашому ринку, Superb робить хід конем: 2-літровий турбодизель із 193 силами та повним приводом – справжній подарунок для тих, хто все ще їздить, а не стоїть у пробках. Є й базова дизельна версія на 150 сил з переднім приводом і роботом, причому тепер робот йде на всіх версіях — механіки більше не буде. Гібридів поки що не підвезли, але навряд чи хтось всерйоз на них чекав.

Щодо комплектацій — все передбачувано, але збалансовано. Базова Selection вже в собі несе все необхідне: сенсор на 10 дюймів, світлодіоди, камера заднього виду, підігріви, купа помічників - коротше, все, що потрібно, щоб не почуватися «в базі». А якщо хочеться більше, тобто Sportline та Laurin & Klement. Перший – для тих, хто хоче Superb, але в більш агресивній обгортці: чорні вставки, спортивні крісла, антрацитове оздоблення. Другий – люкс на максималках: матрична оптика, вентиляція та масаж сидінь, музика Canton, 14-позиційні крісла, матеріали, які раніше були лише у «преміумі». Все серйозно, на рівні.

Ціни? Від 1608 957 гривень за базову дизельну версію Selection. Sportline з тим же мотором - на 245 000 дорожче. Laurin & Klement - від 1873006 гривень. Так, недешево, але, якщо порівнювати з конкурентами, Superb має козирі: повний привід, дизель, універсал — все те, чого немає у Camry або Sonata. Так, це все ще справжній автомобіль для тих, хто водить сам, а не просто пересувається від точки А до точки Б.