
В автомобільній індустрії цифровізація інтер'єру стала трендом, новий електричний Porsche Cayenne продемонстрував максимальне наближення до футуристичного підходу в оформленні салону. Незважаючи на те, що офіційна прем'єра цього автомобіля запланована тільки на кінець поточного року, витоки та знімки з тестів вже дозволяють скласти досить повне уявлення про те, яким буде новий флагман бренду. Особливу увагу потрібно звернути на інтер'єр, він практично втратив фізичні кнопки і обзавівся цілою екосистемою дисплеїв, візуально об'єднаних в єдину інформаційну площину. Судячи з фотографій, у передній частині салону можна побачити не менше чотирьох повноцінних екранів, два з яких - це цифрова панель приладів і центральна мультимедійна система, об'єднані під одним цільним склом, що створює ефект гігантського дисплея, який візуально охоплює майже весь простір перед водієм і переднім пасажиром.
Під основним екранним блоком розташований третій дисплей, що відповідає за системну інформацію та показники роботи автомобіля, а трохи нижче – четвертий, великий сенсорний екран, що займає майже всю площу центральної консолі. Цей нижній екран, найімовірніше, призначений для керування кліматичною установкою, налаштуваннями вентиляції та підігріву сидінь. При цьому кількість фізичних елементів керування в салоні зведена до мінімуму: помітні лише кілька тумблерів, що відповідають, швидше за все, за регулювання температури, та окреме коліщатко, призначене для зміни рівня гучності аудіосистеми. Однак, незважаючи на таку масштабну цифрову трансформацію, Porsche не відмовився від своєї характерної естетики та ключових деталей, що історично сприймаються як частина ідентичності бренду. Так, наприклад, у верхній частині панелі приладів зберігається добре відомий аналоговий хронограф Sport Chrono, а невеликий селектор трансмісії, як і раніше, займає своє місце в межах центрального тунелю, нехай навіть і в переробленому оточенні.
Центральна консоль, до речі, також зазнала редизайну і тепер має помітний виступ, в основі якого, зважаючи на все, розташована зона для бездротової зарядки смартфонів і, можливо, інших дрібних пристроїв. Така організація простору наголошує на прагненні Porsche до ергономіки та актуального підходу до компонування елементів управління, при цьому не змінюючи філософії марки, де комфорт поєднується з динамікою. Зовні електричний Cayenne нагадує свого молодшого побратима Macan EV, і це не випадково: обидва кросовери побудовані на подовженій версії платформи PPE (Premium Platform Electric), розробленої Volkswagen Group для своїх топових електромобілів. Ця архітектура не лише надає технічні переваги у вигляді плоскої батареї та двомоторної конфігурації з повним приводом, але й забезпечує гнучкість у дизайні та компонуванні, дозволяючи створювати автомобілі з акцентом на продуктивність та комфорт одночасно.
Поки що офіційні характеристики силової установки нового Cayenne EV залишаються за кадром, але логічно припустити, що в основі лежить той же агрегат, що й у Macan Electric, з можливістю розгону до «сотні» менш ніж за п'ять секунд і запасом ходу понад п'ятсот кілометрів. Точніші дані виробник обіцяє озвучити ближче до прем'єри. Однак навіть без цифр ясно, що Porsche робить ставку на продуману інтеграцію технологій, сучасний інтерфейс взаємодії та яскраве візуальне оформлення, не забуваючи про спортивну спадковість. У новому Cayenne EV мінімалізм, функціональність і розкіш зливаються в єдину концепцію, яка здатна задовольнити вимоги навіть найвибагливіших шанувальників марки, які впевнено дивляться в електричне майбутнє.