
Німецький автовиробник BMW розпочав активну фазу випробувань оновленого компактного кросовера X1, модель якого очікує планове і, зважаючи на все, вельми масштабне оновлення в рамках переходу на нову архітектуру Neue Klasse. Замасковані прототипи майбутньої новинки були помічені на громадських дорогах, що дозволило зробити перші висновки про майбутні перетворення, які торкнуться не тільки екстер'єру, а й внутрішнього оснащення автомобіля. Порівняння з поточним поколінням моделі наочно демонструє рішучий крок марки у бік суворішого та технологічнішого дизайну, що пориває з деякими колишніми традиціями бренду.
Візуальні зміни передньої частини найрадикальніші і одразу видають приналежність машини до нової філософії дизайну Neue Klasse. Замість звичних масивних ґрат радіатора тепер використовується тонка і витягнута чорна панель, інтегрована в кузов і позбавлена традиційних рамок, що кардинально відрізняє її від усіх попередніх моделей бренду. Зовсім по-новому виглядають передні фари, які стали значно тоншими та агресивнішими, а також з'єднуються між собою тонкою світлодіодною смугою, створюючи безперервний світловий сигнал, який неможливо сплутати з іншими автомобілями. Нижня частина бампера була переглянута на користь більшого і функціонального повітрозабірника, що разом з новим капотом, що має виражений центральний жолоб, надає машині набагато динамічніший і готовий до руху вигляд навіть у статичному стані.
Вид збоку підтверджує, що еволюція дизайну носить комплексний характер, оскільки тут можна побачити появу нових висувних дверних ручок, які втоплені у площину дверей для покращення аеродинамічних показників, а також інші за формою та розміром бічні дзеркала заднього виду. Силует автомобіля став більш витягнутим і обтічний, що також ріднить його з останніми електричними моделями концерну, зокрема з концепцією iX3, в той час як характерна лінія вікон залишається впізнаваним елементом, що зв'язує новинку з попереднім поколінням моделі. Задня частина кузова не залишилася поза увагою інженерів і дизайнерів, отримавши абсолютно нові ліхтарі, які стали вужчими та графічнішими, а також змінений бампер з іншою графікою світловодів та рельєфом, що в цілому робить сприйняття задка автомобіля ширшим та стійкішим.
Інтер'єр новинки поки залишається за дужками шпигунських фото, але згідно з інформацією, отриманою з закритих джерел, компанія готує для салону значні поліпшення, головним з яких стане впровадження новітньої версії мультимедійної системи iDrive з великим екраном діагоналлю сімнадцять дев'ятих десятих дюйма, що буде безпрецедентним. Керування основними функціями також здійснюватиметься через сенсорну панель та голосові команди, а також буде доступна розширена проекція на лобове скло, що виводить усю необхідну інформацію в поле зору водія. Щодо силових агрегатів, то тут очікується еволюційний підхід зі збереженням поточної гами двигунів, включаючи бензинові, дизельні та гібридні версії, які будуть адаптовані під суворіші екологічні норми майбутнього. Офіційну прем'єру оновленого BMW X1 заплановано на 2026 рік.