Mane

Ексклюзивний позашляховик Toyota Land Cruiser Rally Raid

Ексклюзивний позашляховик Toyota Land Cruiser Rally Raid
Shelby
12-09-2025

Корпорація Toyota показала світові ексклюзивну спецверсію свого легендарного позашляховика Land Cruiser, створену на честь чергової перемоги моделі у престижному ралі-рейді «Дакар». Новинка отримала цікаву назву Rally Raid і була розроблена інженерами дочірньої компанії Toyota Auto Body на базі модифікації GR Sport. Особливістю даного автомобіля є не лише його унікальне оснащення, а й строго лімітований тираж, який складе всього дванадцять екземплярів, що робить його надзвичайно рідкісним та цінним для справжніх колекціонерів та відданих шанувальників бренду.

Візуально автомобіль був доповнений цілим рядом елементів, що підкреслюють його спортивний та екстремальний характер. Серед найпомітніших змін слід виділити наявність спеціальних вісімнадцятидюймових легкосплавних дисків від виробника Enkei моделі PDT1, які були обладнані потужними шинами Toyo Open Country, що забезпечують максимальне зчеплення з будь-яким типом поверхні. Додаткову агресію екстер'єру надають яскраві червоні супорти гальмівної системи, а також функціональні гаки буксирувальні, виконані в тому ж кольоровому рішенні. Завершують особливі бризковики і унікальна графічна плівка з абревіатурою TLC, яка нанесена на кузов автомобіля.

Внутрішній простір салону також отримав значні зміни, орієнтовані на підвищення комфорту та безпеки в умовах високих динамічних навантажень. Було встановлено нові сидіння із суттєво посиленою бічною підтримкою, що вкрай важливо для подолання складних ділянок бездоріжжя на високій швидкості. Їхня оббивка виконана з високоякісної чорної шкіри, яка гармонійно поєднується з елементами обробки зі штучної замші Ultrasuede насиченого червоного кольору. На підголівниках передніх крісел традиційно вишита символіка підрозділу Gazoo Racing, а на центральній консолі розміщено спеціальну табличку з найменуванням версії та графічним зображенням самого автомобіля.

Що стосується технічної складової, то тут інженери провели доопрацювання підвіски, встановивши витриваліші та надійніші пружини та амортизатори, здатні витримати екстремальні навантаження в умовах тривалих змагань. Силова установка залишилася стандартною для даної лінійки і є трилітровим бітурбованим двигуном V6, що видає триста чотири кінські сили і сімсот Ньютон-метрів крутного моменту. Агрегат працює в парі з десятиступінчастою автоматичною трансмісією та повним приводом, що гарантує видатні ходові характеристики у будь-якій ситуації. Придбати цю спецверсію можна буде виключно на японському ринку за ціною дев'ять мільйонів триста вісімдесят тисяч вісімсот ієн.