Mane

Недорогий електричний кросовер Mazda EZ-60 дебютував у Китаї

Недорогий електричний кросовер Mazda EZ-60 дебютував у Китаї
Shelby
30-09-2025

На ринку Китаю відбувся офіційний дебют нового електромобіля Mazda EZ-60, який планується в майбутньому вивести на глобальні ринки під іншим індексом CX-6e. Ця модель є результатом успішної роботи спільного підприємства двох автогігантів, японської Mazda та китайської Changan, що наголошує на стратегічній важливості локального ринку для виробника. Новинка позиціонується як доступний електрокросвер з привабливою стартовою ціною, еквівалентною приблизно вісімнадцяти тисячам двохстам доларів США, що робить її однією з найцікавіших пропозицій у своєму сегменті і може серйозно вплинути на розстановку сил серед конкурентів.

Зовнішній вигляд автомобіля безпомилково впізнається як продукт дизайнерського бюро Mazda, оскільки він виконаний в актуальній стилістиці бренду, що вже полюбилася. Ключовими рисами екстер'єру стали обтічний кузов з вираженою високою лінією скління, плавно спадаючим дахом для динамічного силуету і рельєфними колісними арками, що підкреслюють готовність до експлуатації в різних умовах. Візуальну агресію та сучасність передньої частини надають ультратонкі блоки фар, об'єднані витонченою світловою смугою, яка інтегрована в глуху панель на місці традиційної решітки радіатора. Значним кроком у бік футуризму стало застосування камер заднього виду, які повністю замінили собою звичайні бічні дзеркала, що не тільки покращує аеродинаміку, а й задає новий стандарт обладнання для автомобілів цього класу.

Якщо екстер'єр новинки логічно продовжує філософію марки, то інтер'єр Mazda EZ-60 є абсолютно новою і ні на що не схожою концепцією організації простору для водія та пасажирів. Центральне місце в салоні займає величезний 26.5-дюймовий широкоформатний дисплей з неймовірно високою роздільною здатністю 5K, який виконує функції центрального екрана мультимедійної системи, так і джерела розваг для переднього пасажира. Ще більш вражаючою інновацією стала система проекційного дисплея з доповненою реальністю, яка проектує інформацію на лобове скло з діагоналлю, що можна порівняти зі ста дюймами, що дозволяє водієві отримувати ключові дані без відриву від дороги.

Технічні характеристики кросовера базуються на повністю електричній силовій установці, що відповідає сучасним трендам світової автомобільної промисловості. Єдиний електромотор, розташований на задній осі, видає потужність 255 кінських сил, забезпечуючи впевнену динаміку розгону. Заявлений виробником запас ходу досягає шестисот кілометрів завдяки використанню сучасної літій-залізо-фосфатної батареї ємністю 77.94 кВтг. Для покупців, які мають підвищені вимоги до дальності поїздок, буде пропонуватися спеціальна версія зі збільшеним пробігом, де в ролі бортового генератора для підзарядки окремої батареї виступає бензиновий півторалітровий атмосферний двигун, що робить цю модифікацію електромобілем з гнучкими можливостями енергозабезпечення.