Mane

Aerfal Automotive відроджує легенду: рестомод Porsche Carrera GTS 904

Aerfal Automotive відроджує легенду: рестомод Porsche Carrera GTS 904
Shelby
02-10-2025

Молода нідерландська компанія Aerfal Automotive прийняла рішення про реалізацію амбіційного проекту по відтворенню духу знаменитого спортивного купе Porsche Carrera GTS з індексом 904, випущеного в крайній обмеженій серії в середині шестидесятих років минулого століття. Історична модель 904 була створена для участі в гонках і мала редкую для того часу дорожню версію, офіційно допущену до експлуатації на громадських дорогах, що робить її бажаним об'єктом для колекціонерів і цінників автомобільного мистецтва. Основанням для створення нового рестомода послужила платформа моделі Porsche 914, яка вироблялася в півдесяти років досить великим тиражем, що робить її логічною і відносно доступним донором для подібних проектів, на відміну від музейного і завідомо дорогого оригіналу.

Розробкою екстер'єра і концепції автомобіля займався прославлений французький дизайнер Алан Дерозье, відомий своїми роботами над безліччю ексклюзивних проектів, включаючи гіперкар Kiska APG-1 і позадорожник Marc Philipp Gemballa Marsien. Моделювання майбутнього автомобіля було довірено спеціалісту в області комп'ютерної графіки Антуану Бріго, який професійно працює в компанії Avatr гарантує безперечну якість візуалізації та проробки всіх деталей кузова, зберігаючи відомі пропорції та центрально-моторну компоновку свого легендарного прототипу. Зовнішній вигляд новинки доповнений сучасними світлодіодними фарами, легкосплавними дисками, стилізованими під ретро-епоху, і унікальною системою доступу в салон, де двері відкриваються разом з великими секціями кришки.

Інженерна частина проекту була розподілена між кількома всемирно відомими компаніями, що спеціалізуються на створенні високопродуктивних компонентів для автоспорту і дорожніх автомобілів екстра-класу. Так, виробництво складного шасі для майбутнього автомобіля взяла на себе канадська фірма Multimatic, тонка настройка підвески і всі ходові характеристики будуть реалізовані фахівцями британської компанії Tuthill, що володіють величезним досвідом роботи з гоночними Porsche. Комплектуючі встановлюють такі бренди, як Brembo, відповідальна за гальмівні механізми, Michelin, що випускає швидкісні шини, і BBS, чиї легкосплавні диски стануть завершуючим штрихом у ходовій частині.

Сердцем відродженого купе стане абсолютно новий восьмициліндровий опозитний двигун, у розробці якого, за непідтвердженими даними, взяла участь знаменита інженерна компанія Cosworth. Атмосферний силовий агрегат з повітряним охолодженням отримує збільшений до чотирьох літрів робочий об'єм, що дозволить йому розвинути потужність на чотири сотні лошадиних сил, забезпечуючи сучасний рівень динаміки при збереженні характеру для класичного звучання Porsche. Внутрішнє убранство салону буде витримано в духі аналогічної епохи і порадує водія мінімалістичною панеллю приладів з ретро-циферблатами, а також відділом з високоякісної шкіри і титану, що підтверджує ексклюзивний статус автомобіля.