Mane

Renault Captur: імпульс для нового покоління міського кросовера

Renault Captur: імпульс для нового покоління міського кросовера
Shelby
04-10-2025

Повноцінне повернення на ринок завжди є значною подією, особливо коли мова заходить про модель, яка вже встигла завоювати певну симпатію автолюбителів у минулому. Новий Renault Captur другого покоління якраз із таких претендентів, чия поява була очікуваною і викликала закономірний інтерес. Після деякої перерви, пов'язаної зі зміною модельного ряду та загальносвітовими складнощами, цей кросвер демонструє готовність боротися за увагу покупців в одному з конкурентних сегментів. Основою для перетворення автомобіля послужила модульна платформа CMF-B, яка вже добре зарекомендувала себе на інших моделях альянсу, що спочатку говорить про серйозне інженерне опрацювання і потенційну надійність.

Зовнішній вигляд новинки не можна назвати революційним, проте він отримав досить яскравих і рис, що запам'ятовуються, які виділяють його в потоці. Характерні скоби світлодіодних ходових вогнів та виразна задня оптика формують унікальний світловий почерк, а можливість замовлення двоколірного кузова без додаткової плати додає персоналізації. Габарити автомобіля збільшилися в усіх напрямках, що негайно позначилося на сприйнятті його як соліднішого і ґрунтовнішого транспортного засобу, а колісна база довжиною 2639 міліметрів обіцяє переваги для внутрішнього простору. Присутність у базових версіях сімнадцятидюймових легкосплавних дисків лише підкреслює прагнення виробника пропонувати багате обладнання з початку продажу.

Значно більш прогресивним у порівнянні з попередником виглядає інтер'єр салону, де на зміну округлим лініям та величезній кількості глянцю прийшов сучасний і практичний дизайн. Якість використовуваних матеріалів заслуговує на окрему похвалу, оскільки в обробці панелей присутні приємні на дотик м'які пластики, що в сукупності з продуманою ергономікою створює комфортну атмосферу для водія та пасажирів. Цифрова панель приладів і центральний екран мультимедійної системи, кожен по сім дюймів, надають всю необхідну інформацію і можливості для налаштування, включаючи інтеграцію зі смартфонами через Apple CarPlay і Android Auto. Практичності приділено не менше уваги, про що свідчить зручний майданчик для телефону поряд із селектором роботизованої трансмісії та продумана система розміщення дрібних речей.

Просторий салон є логічним наслідком збільшених габаритів кузова, причому на задньому ряду пасажири отримують солідний запас місця для ніг та над головою, а також власні дефлектори системи вентиляції та USB-порти для зарядки пристроїв. Практичну складову кросовера довершує багажне відділення, яке не тільки має значний для класу об'єм 422 літри, але й пропонує гнучкі можливості трансформації. Жорстка дворівнева полиця та функція поздовжнього переміщення заднього сидіння дозволяють адаптувати простір під конкретні потреби, збільшуючи об'єм до 536 літрів, при цьому під ложем вдало розміщено запасне колесо. Що стосується ходових якостей, то навіть базова версія з турбованим бензиновим двигуном об'ємом 1.3 літра і потужністю 130 кінських сил в парі з роботизованою коробкою передач EDC7 демонструє впевнену і енергійну динаміку, а перемикання між режимами руху вносить помітні корективи у характер чуйності педалі.